یقه پوش لباس cami secret

یقه پوش لباس  cami secret

یقه پوش لباس cami secret یکی از بهترین روش ها برای پوشاندن سینه می باشد. دیگر خانم ها نگران پوشیدن لباس های یقه باز نباشند چون با یقه پوش لباس cami secret مشکلشان حل شده است. کامی سکرت Cami Secret راهی بسیار سریع، آسان و راحت به منظور پوشاندن سینه در هر زمان که به آن نیاز دارید. همیشه پوشیدن لباس های یقه باز برای خانمها با مشکلاتی همراه بوده که کامی سکرت این مشکل را حل کرده است. با کامی سکرت ظاهری زیبا را تجربه کنید. کامی سکرت  Cami Secret قابل تنظیم با جنس و کیفیت مناسب می باشد. برای خرید یقه پوش لباس cami secret از فروشگاه آرایانا در ادامه مطلب به راهنمای خرید یقه پوش لباس cami secret بروید و هر چه زودتر تا اتمام نشدن موجودی اقدام به خرید بکنید.

یقه پوش لباس cami secret

یقه پوش رنگی لباس

cami secret

درباره یقه پوش رنگی لباس cami secret بیشتر بدانیم

یقه پوش لابس کامی سکرت دارای طراحی بسیار زیبا با لبه های توری می باشد که ظاهر لباس شما را زیبا می کند و این امکان را به شما می دهد از تمام لباسهای باز خود در هر مکانی استفاده کنید و این محصول انتخاب شما را راحت تر می کند. انتخاب با شماست که در کدام قسمت از یقه استفاده از این پوشاننده مناسب باشد. شما می توانید در ۳ حالت پایین، متوسط و بالا تنظیم کنید. Cami Secret گیره های مخصوص دارد که در دو طرف آن تعبیه شده است براحتی به لباس زیر وصل می شود و در صورت استفاده نکردن می توانید آنرا از لباس خود جدا کنید. فقط کافیست کلیپس های انرا به لباس زیر خود وصل کنید ، می بینید که چقدر آسان و سریع لباس شما را می پوشاند و مانند یک تاپ زیر لباس شما عمل می کند و برای لباس با یقه باز بسیار مناسب می باشد.برای خرید یقه پوش لباس cami secret همین الان اقدام کنید.

یقه پوش لباس

ویژگی های یقه پوش لباس کامی سکرت Cami Secret

یقه پوش لباس

به راحتی وصل و جدا می شود

خنک ، راحت و سبک است

دارای طرح بسیار زیبا

خرید یقه پوش لباس

مناسب برای تمام سایزها

ساخته شده از ۹۰% پلی استر و ۱۰% کش اسپندکس

قابلیت شستشو و تمیز کردن راحت

دارای ۳ رنگ مختلف مشکی سفید و بژ در هر بسته

خرید یقه پوش لباس

راهنمای خرید یقه پوش لباس cami secret

برای خرید یقه پوش رنگی لباس cami secret از فروشگاه آریانا به قیمت ۱۲۰۰۰ تومان همین امروز بر روی خرید محصول کلیک کرده و  سپس با پر کردن فرم سفارش خرید خود را نهایی کنید.

خرید یقه پوش لباس cami secret

خرید

قیمت : ۱۲۰۰۰ تومان

Write a comment